czwartek, 14 kwietnia 2016

Ktoś powiedział nowy teren ?

Hey! 
Od razu chciałam przeprosić za długą nieobecność ale moja kochana papużka zdechła na moich oczach. Pamiętam jak 2 lata temu znalazłam ją na działce obok naszego domu, dzień przed urodzinami. Ożywiła nasze dotychczasowe 2 papużki faliste i robiła największy zamęt w domu. Pocieszam się faktem, że mogła przeżyć o wiele krócej zostając na wolności 
Emotikon frown Do tego Bruno (mój pies ) ma teraz znowu chorą łape tą co kiedyś...kuleje. Zrobiłam mu wodą utlenioną i założyłam gazik z maścią wyciągającą, heheh zabawiłam się w veta 😂 No jak na razie trochę lepiej ale ciągle ściąga skarpete. Wygląda jak poszkodowany xD 
Ps. Za jakiś czas mam zamiar kupić nową papugę, tym razem większą (szacuje że w maju, na chwilę obecną nie chce) 



Przejdźmy do ......... Star Stable News !
/




Co prawda aktualizacja była wczoraj i pewnie wiecie wszystko z innych blogów , jednak że przedstawię wszystko jeszcze raz .

  • Najlepsza mam na świecie ! Pomyślała foka .

Tym razem prócz uroczych foczek na górze lodowej znajdziemy nowe ubrania . Wystarczy udać się na Zapomniane Pola a z daleka dojrzysz cel .






     Eddie przeniósł się do Srebnej Polany i tam rozkłada swój targ








                                       South Hoof Peninsula !!!



    Niebawem na Wyspie Jorvik pojawi się kolejny , oryginalny teren !  Można było to wywnioskować z przed tygodniowym SSO Show ale dzisiaj wiemy o nim znacznie więcej.....





    Dzikie konie
    Nowe zadania
    Farmy,domy, miasteczka
    Nie mogę się już doczekać !! Zapowiada się na lepszy teren ( moim zdaniem ) od Epony :)

                                          

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Copyright © 2014 . , Blogger