środa, 20 kwietnia 2016

Otwarcie Wyspy Południowego Kopyta !!





  • Sso postanowiło zrobić nam małą niespodziankę i już DZIŚ otwarli nowy teren . Jak tylko się dowiedziałam , postanowiłam  bezzwłocznie rozpocząć zwiedzanie 



James potrzebuję twojej pomocy - jego "biznes" upadnie . Latarnia na Półwyspie Południowego Kopyta przestała świecić , co oznacza , że statki nie będą mogły przybyć do Fortu

Pinta . Nikt nie odbiera telefonu... Musisz więc popłynąć i sprawdzić co jest nie tak - James nie mógł tego zrobić ponieważ ma 'alergię' na wodę . Łódka za 10 szylingów Jorvik z unikalną funkcją - klimatyzacją okazuje się być mało trafnym rozwiązaniem . Żeby dostać się do South Hoof Peninsula , musimy naprawić łódkę . Kiedy dotarłam do Elin od razu rzuciło mi się to w oczy xD :


No po prostu TOP MADL xD Strasznie dużo ludu a myślałam że bd mało . Tu troszku zdjęć z SHP :



Wpadła mi w ucho  mi lecąca w tle szwedzka muzyka 💘 Teren jest przepiękny ! Tylko jedno mnie trochę 

martwi .... SHP jest od 7 lvla .... oznacza to multum zabaw w dk :/ No trzeba to

 jakoś znieśc i cieszyć się i tak nowym terenem :)





PS. Prace na blogu cały czas trwają lecz mam nadzieję , że skończę do końca tygodnia .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 . , Blogger